fredag den 5. september 2014

Sille Agerskov Photography








Hvor er det vildt at jeg har 487.034 visninger på min Google konto, er så taknemmelig! Tusind tak!
Husk at tjekke min kanal på Youtube, der er kommet en ny video.
Jeg har sådan haft en lyst til at præsentere jer for hende her, hun har taget de billeder som der er på bloggen, jeg er så forelsket i hendes måde at tage billeder på. Du kan følge hende lige her på Facebook. Og der kan du også tjekke nogle af hendes andre billeder ud.
Og så lige en hurtig update, skolen er næsten færdig, vi skal lige se en film færdig. Der har lige været frokost, det er derfor at jeg kan skrive et indlæg nu. ( hehe )
Og så i aften skal jeg lave sunde mysli barer med nogle søde mennesker, og så bare tv resten af aftenen, så ikke rigtig nogle rigtige planer idag.
Men imorgen skal jeg klippes og ud og løbe en lang tur, for d. 21 skal jeg deltage i mit første løb, så jeg skal være i topform.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar