søndag den 7. september 2014

“A woman who doesn't wear perfume has no future.” ― Coco Chanel


















Boots - Deichmann Tights - H&M Halstørklæde - Hjemmelavet Shorts - H&M Skjorte - Ny Nord Jakke - Moss Copenhagen Strik - Just Female

Idag's outfit er stille og roligt, jeg har ikke de helst store planer idag, udover at træne og slappe af. Skjorten er sidste jul's gave, støvlerne er helt nye og købt for 2 uger siden i Deichmann, efter at jeg måtte bytte de andre jeg havde købt, eftersom at lynlåsen gik i stykker.
Jeg har en parfume på som hedder Oh Lola fra Marc By Marc Jacobs, som er en af mine favoritter.
Jeg er nu meget mere glad og tilfreds for disse støvler og så var der 50 % rabat oveni, det hjemmelavede halstørklæde er lavet sidste år, jeg er nu igang med et nyt, bare i gult, jeg er sådan set færdigt med det, men jeg vil rigtig gerne havde at det skal, være ekstra langt.
Så der bliver arbejdet stille og roligt, og nå så kulden kommer så skal jeg arbejde hurtigt.
I må havde en god søndag.
Kys herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar