onsdag den 27. august 2014

Mixed pictures




Jeg savner allerede turen til Amerika, jeg er igang med at redigere de fleste af billederne, her er en håndfuld som jeg har fået redigeret, i får snart at se flere billeder.
Jeg har også noget jeg vil fortælle jer, jeg elsker Blogspot men jeg elsker også Bloggersdelight, jeg har derfor valgt at blogge begge steder, der er nogle blogger jeg læser, der både blogger på blogspot og på f.eks wordpress, Blogspot er mest for sjov, imens at Bloggersdelight er for alvor og med giveaways og reklamer.
Der kommer de samme indlæg, og nogle giveaways, jeg kopiere også giveawayen her på denne blog, så at i ikke kommer til at gå glip af noget.
Jeg sidder faktisk i skolen lige nu, ret hemmelig sidder jeg og skriver et hurtigt indlæg.( haha )
Senere idag skal jeg træne og jeg har lige løbet en lang tur denne morgen...
Kys herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar