tirsdag den 26. august 2014

French travel dreams ( and other dreams.. )




Jeg drømmer allerede om min næste tur til udlandet, jeg har været ret meget omkring, f.eks har jeg været flere gange forbi Tyskland, Spanien og Skandinavien, Italien og London har været de seneste, dog ikke i USA som jeg var i denne sommerferie. En uforglemmelig oplevelse, der kommer snarest en masse billeder fra denne ferie.
Men netop nu er min familie og jeg igang med at planlægge den næste tur i flyveren. Min mor mente i denne sommer at vi til jul skulle tage til New York.
Men hun ændrede meget hurtigt mening efter vi ankom til USA, ( aldrig mere lange flyveture!!! ) det var en lang flyvetur, og det er virkelig udmattende. Men en rejse til Europa ville være skønt til vinter eller den næste sommer.
Jeg vil rigtig gerne afsted til Frankrig, men Spanien kalder også lidt på mig. 
Knus herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar