lørdag den 4. oktober 2014

My clean face routine





Morgen rutine:
  1. Clean and clear morning burst facial scrub: Renser godt ind i huden, for at fjerne snavs og friske huden op, så den ser frisk ud.
  2. Neutral face cream: Fugter huden efter en hård omgang med en scrub, efterlader huden blød. Huden parfume, parabener og farve.
  3. Adidas deodorant: Til at friske huden op og dufte godt under armene.


Aften rutine:
  1. Neutral face wash: Rengør hele ansigtet for snavs og andet der har samlet sig på ansigtet i løbet af dagen.
  2. Garnier skin naturals pure active intense: En intents ansigts scrub, renser og forebygger bumser og hudorme.
  3. Matas medicare læber vaseline: Til mine virkelig tørre læber for tiden, hjælper og reparere læberne.


Dette var så et indlæg med de produkter jeg bruger for tiden, min hud er så fedtet og fyldt med bumser overalt! Jeg er lige skiftet fra P-piller til mini-piller, og det har gjordt min hud ret klam at røre ved. Jeg overvejer at skifte tilbage, men skal til lægen på tirsdag, så måske kan jeg få et produkt, der vil hjælpe mig, dog vil jeg stadigvæk bruge netop disse produkter, da de altid har haft været en stor hjælp i kampen med bumser, snavset og fedtet hud.

1 kommentar:

  1. Bruger selv Neutral face wash. Elsker den virkelig :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet